Tuesday, May 11, 2010

but what if?!


小さいころ「~だったらどうする?」という質問をいつも聞いていました。たとえば、いきなり、「太陽が紫だったらどうする?」とか。親とか兄貴とかよくそれで笑っていました。小さくて字が読みにくいかもしれないけど、クリックすると大きくなります。

When I was little I used to have the habit of asking the question, "but what if...?" Like, all of a suden, I would say, "But what if the sun was purple?" My parents and older brother used to make fun of me about it.  It might be a little hard to read at this size... click to enlarge.

No comments:

Post a Comment